İnşaat işçileri acayip kopuyor

İnşaat işçilerinden süper dans.

Daha Fazla Göster
327,794 kez izlendi
Sitene ekle
Yorumlar
Gönder
500 karakter kaldı
Ersin Çagan
1 yıl önce
halayla sıva bi arada olunca işler iyi gidiyo kendimden biliyorum
Bariş Ermiş
2 yıl önce
kop kop işcileri
Neşe Melek
2 yıl önce
allahım öldüm gülmekten siz cok yaşayın hemi abiler
Davut Büran
2 yıl önce
ya bu sarkının adıne kım soyluyo guzelmıs...
Latif Aktan
3 yıl önce
eglenen toplumlar daha başarılı oluyor niye? çalışma zevki alabildikleri için.
Latif Aktan
3 yıl önce
bu elemanlar bu kadar eglendikden sonra daha çok iş çıkarırlar. heee goşlarım eglenin heeeeeeee.
Mahmut Karmış
3 yıl önce
arkadaşların hergünü böyle huzurlu geçer inşallah huzur sadece davul zurna düğün solanlarında oynatmaz baksında görsünler nerde yaşıyorsan orda yaşat ve oynaaa devam arkadaşlar gülmeyenler oynamayanlar utansın tabiki oynatmyanlar
Davut Buran
3 yıl önce
ya bu adamlar nerelı
45 yıl önce
Cengiz Kodalak
3 yıl önce
Ayrıca Eğlenmekte dinimizce caiz olan bişey değildir.Bilem anlatabildimmi?
Cengiz Kodalak
3 yıl önce
Allah C.C Çalışmayı helal kılmıştır.Kamuyu zarara uğratmayı haram kılmıştır.Başka da bişey söylemeyeceğim anlarsın artık gerisini
Zapkolik.com'a Giriş Yapın
Zapkolik’e üye ol

Cinsiyet

Doğum Tarihi

Facebook ile Giriş Yap

Zapkolik.com’da yaptığınız aktiviteler, sizin kontrolünüz dışında sosyal ağlarda paylaşılmamaktadır.

Zapkolik üyesiyseniz Tıklayın!
Zapkolik.com'a Giriş Yapın
Facebook ile Giriş Yap
Zapkolik Hesabı ile Giriş Yap


Zapkolik Hesabı Oluşturmak için Tıklayın!