Reklamı Kapat X
Reklamı Göster

Domuz Köpeğe Böyle Direndi !!

Domuz köpeklere karsşı kendini korumaya calisiyor, müthiş kavga.

Daha Fazla Göster
163,695 kez izlendi
Sitene ekle
Yorumlar
Gönder
500 karakter kaldı
Evren Anıl YıLdız
2 yıl önce
+1
arkadaşlar dövüştürmüyorlar o dogo argantino domuz ve puma larla basa çıkmak için üretilmiş güçlü çevik zeki köpektir
ксения королева
3 yıl önce
+1
Ягд-супер!!!!!!!
Tezebey Aktemur
3 yıl önce
+1
bunlar insan olamaz bunlar tastan yAratılmıs mahluklar insan oglu haklıyı haksızı ayırt eder bunları seyredene lanet olsun allah belanızı versin adi şerefsizler.
Hakan Karatas
3 yıl önce
+1
dünyada ne kadar orospu çocuğu var amk hayvanları dövüştürmenin nesinden keyif alıyosunuz ki? siktirin gidin kendiniz dövüşün cahil insanlar allahsiz onları dövüştürün diye mi yarattı müslümanız diye geçiniyolar zamanı gelince herkes yaptığının hesabını verir.
Murat Deniz
3 yıl önce
+1
o domuzun yerin de siz olsaydınız ne yapardınız
Cengiz Şenol
3 yıl önce
+1
erkek domuz
Ramila Ragıb
4 yıl önce
+1
çok mu komik bide gülüyolarr yazık günah domuzda olsa bi hayvan oda. bunu yaptıran zavallılar allahsızlar da izliyoo allahın belalarıı insanlık dışı bence bu
Rasim Özboğa
4 yıl önce
+1
köpeklere koruyucu yelekte giydirmişler sırayla domuzun üzerine salıyolar yelek olmasaydı ilk köpek domuzun çalkıçlarıyla zaten deşilmişti önemli olan o değil önemli olan hayvanda olsa işgence ederek bir hayata sonvermek tüm sorun insanlığımızın kıyaslamaları ya meleklerden üstün yada hayvanlardan aşağı bir yaratığa dönüşmemizi işaret ediyor..
46 yıl önce
+1
Metin Memiş
4 yıl önce
+1
çok domuz avı seyrettim ama dodo yla ava giden görmedim. ayrıca köpekleri domuzu korkutup avcının oldugu yere dogru sürsünler diye egitmezlermi ?tabi bu benim fikrim
46 yıl önce
+1
Murad Haslak
4 yıl önce
+1
hocam sen oradaki domuzla buradaki domuzu bir mi tutuyosunuz oradaki ya yavru yada cinsi ufak videodaki gibi bir yaban domuzunu 1 dogo sittin sene tek başına yıkamaz
Zapkolik.com'a Giriş Yapın
Zapkolik’e üye ol

Cinsiyet

Doğum Tarihi

Facebook ile Giriş Yap

Zapkolik.com’da yaptığınız aktiviteler, sizin kontrolünüz dışında sosyal ağlarda paylaşılmamaktadır.

Zapkolik üyesiyseniz Tıklayın!
Zapkolik.com'a Giriş Yapın
Facebook ile Giriş Yap
Zapkolik Hesabı ile Giriş Yap


Zapkolik Hesabı Oluşturmak için Tıklayın!