Video 18 yaşından küçükler için uygunsuz içerik barındırmaktadır. Yine de izlemek istiyor musunuz?



Bakın Azrail Nasıl Can Alıyor +18 Gerçek Olay!

Daha Fazla Göster
54,204 kez izlendi
Sitene ekle
Yorumlar
Gönder
500 karakter kaldı
Tuğrul Çetin
3 yıl önce
+1
can falan aldığı yok adam hastalık geçiriyo bunuda +18 lerle ve arka plana dua tarzı bişey koymakla abartılıyor sadece geçmiş olsun adama
Mertcan Koçak
3 yıl önce
+1
Bu adam yaşıyor arkadaşlar hatta spikerlik yapıyor adamın ayağı soğancığa gelince istem dışı hareketler Yapıyor.
Irfan Dikici
3 yıl önce
+1
allah hayırlı olum versn
Dilay Tatlıdede
3 yıl önce
+1
yapacak bi şey yok
Hüsam Aydın
3 yıl önce
+1
yorum yok..
Ramazan Malak
3 yıl önce
+1
bu ölmedi yasiyor daha!
Anıl Akıl
3 yıl önce
+1
Arkadaşlar bu bi hastalık kimsenin basına gelmesin allah korusun.
Yasin Önemlimi
3 yıl önce
+1
çok kötü allah kimseye göstermesin.
46 yıl önce
+1
Tuğrul Çetin
3 yıl önce
+1
niye korksun korkulcak bişey mi var ?
46 yıl önce
+1
Tuğrul Çetin
3 yıl önce
+1
yorum yoksa neden yorum yapıyon
Zapkolik.com'a Giriş Yapın
Zapkolik’e üye ol

Cinsiyet

Doğum Tarihi

Facebook ile Giriş Yap

Zapkolik.com’da yaptığınız aktiviteler, sizin kontrolünüz dışında sosyal ağlarda paylaşılmamaktadır.

Zapkolik üyesiyseniz Tıklayın!
Zapkolik.com'a Giriş Yapın
Facebook ile Giriş Yap
Zapkolik Hesabı ile Giriş Yap


Zapkolik Hesabı Oluşturmak için Tıklayın!